ALGA MEKAH @ CENDAWAN MEKAH @ CENDAWAN AJAIB @ KOMBUCHA @ MUD-MUD

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA

Anda mahukan diri anda kekal sihat ? Kekal bebas dari penyakit kronik berbahaya ?

Inilah apa yang anda perlukan selama ini ...

Alga mekah atau juga dikenali sebagai cendawan mekah , kombucha , cendawan ajaib , mud-mud dan pelbagai lagi namanya yang unik sesuai dengan keunikan rupa bentuknya serta pelbagai lagi keistimewaan cendawan ciptaan tuhan ini.

Khasiat Cendawan Mekah @ Alga Mekah

Ini kerana antara khasiat cendawan mekah @ alga mekah yang telah sekian lama diketahui umum adalah :

  • Merawat sakit sendi dan tulang
  • Menyembuhkan sakit kepala termasuk migraine
  • Menyembuhkan kencing manis
  • Membantu menurunkan kadar kolesterol
  • Melancarkan pembuangan air besar
  • Menyembuhkan masalah penglihatan
  • Mencegah dan menyembuhkan batuk, bronchitis dan asma.
  • Menurunkan tekanan darah tinggi (hipertensi)
  • Mencegah jerawat dan penyakit kulit lainnya
  • Memperbaiki gangguan menstruasi dan menopause
  • Membersihkan racun dalam tubuh (detoksifikasi) dan sel kanser
  • Mengatasi masalah impotensi/ disfungsi ereksi
  • Mengurangi stress dan gangguan tidur (insomnia)
  • Menyuburkan rambut dan mengatasi masalah keguguran serta uban
  • Menambah tenaga termasuk tenaga seksual
  • Menjaga stamina tubuh dan menurunkan ketegangan saraf
  • Membuat tubuh senantiasa sihat dan awet muda
  • Menyembuhkan sakit lumpuh (stroke)
  • Dan pelbagai lagi jenis penyakit...

"Tidaklah Allah menurunkan sesuatu penyakit,melainkan dia juga menurunkan Ubatnya"
( Sahih Bukhari No. 5354 )

MARI BERSAMA KITA BERUSAHA , BERDO'A & BERTAWAKKAL SENTIASA...
MOGA KITA SEMUA DISEMBUHKAN & DIHINDARKAN DARI SEGALA PENYAKIT...

Pati Alga Mekah @ Jus Cendawan Mekah

Cegahlah diri kita dari ancaman penyakit kronik bermula dari sekarang !
Mencegah adalah lebih baik daripada mengubati !



Pati Alga Mekah/Jus Cendawan Mekah 500 ml

RM 20.00

+

Kos Pembungkusan & Penghantaran :

RM 20.00

Pati cendawan mekah boleh terus diminum dan ianya disyorkan diambil sebanyak 1/4 cawan atau lebih selepas makan mengikut keadaan. Amalkan meminum pati cendawan mekah setiap hari sebaik-baiknya selepas makan.

Hubungi kami segera ! Dapatkan Pati Alga Mekah sekarang & Mulakan hidup yang lebih sihat dari hari ini !

Nikmatilah hidup ini dengan kesihatan yang lebih sempurna.


PERINGATAN/AMARAN :

Untuk mengelakkan dari sebarang risiko , Ibu yang sedang hamil/mengandung adalah dilarang daripada mengambil pati/jus/air cendawan mekah.


SEKIRANYA BERMINAT,ANDA BOLEH MEMBUAT PEMBAYARAN MELALUI MANA-MANA KAEDAH BERIKUT :


AKAUN BANK

Nota : Hubungi kami untuk mendapatkan maklumat lanjut berkenaan proses pembayaran melalui akaun bank


KREDIT KAD @ PAYPAL



Nota : Untuk pembayaran menggunakan PAYPAL bagi pembelian Pati Alga Mekah ,
Caj PAYPAL sebanyak RM 4.00 akan dikenakan.
Harap maklum.

Set Benih Alga Mekah / Benih Cendawan Mekah



Benih Alga Mekah/Benih Cendawan Mekah
(Kira-kira 5-8 keping benih)


+



Pati Alga Mekah / Cendawan Mekah sebagai Pati Pemula (Kandungan : 500ml)

RM 80.00

NOTA PENTING : Pati Pemula @ Pati Alga Mekah yang telah matang adalah wajib dimasukkan bersama setiap kali memproses Pati Alga Mekah yang baru. Ini penting bagi memastikan kejayaan keseluruhan proses.


+

Kos Pembungkusan & Penghantaran :

RM 20.00

Benih cendawan mekah yang amat diperlukan oleh semua. Hanya perlu beli sekali sahaja dalam seumur hidup. Jadikan ia teman sejati untuk penjagaan kesihatan anda dan keluarga

Hubungi kami segera ! Dapatkan Set benih Alga Mekah sekarang & Mulakan hidup yang lebih sihat dan ceria dari hari ini !

Nikmatilah hidup ini dengan sebaik-baiknya dengan penjagaan kesihatan yang lebih sempurna.


SEKIRANYA BERMINAT,ANDA BOLEH MEMBUAT PEMBAYARAN MELALUI MANA-MANA KAEDAH BERIKUT :


AKAUN BANK

Nota : Hubungi kami untuk mendapatkan maklumat lanjut berkenaan proses pembayaran melalui akaun bank


KREDIT KAD @ PAYPAL



Nota : Untuk pembayaran menggunakan PAYPAL bagi pembelian Set Benih Alga Mekah ,
Caj PAYPAL sebanyak RM 5.00 akan dikenakan.
Harap maklum.

Air Alga Mekah @ Cendawan Mekah



Amalkan meminum air cendawan mekah setiap hari sebaik-baiknya selepas makan. Untuk membancuh air cendawan mekah,anda hanya perlu campurkan sedikit Pati Cendawan Mekah ke dalam segelas air masak ,tambahkan gula secukupnya, kacau dan kemudian ia boleh terus dihidangkan.


Amaran : Jangan gunakan sudu besi/Logam untuk proses ini.

Air cendawan mekah ini juga boleh dijadikan pilihan sebagai minuman harian anda pada bila-bila masa sahaja.


PERINGATAN/AMARAN :

Untuk mengelakkan dari sebarang risiko , Ibu yang sedang hamil/mengandung adalah dilarang daripada mengambil pati/jus/air cendawan mekah.

Testimoni Alga Mekah / Cendawan Mekah

Banyak testimoni alga mekah @ cendawan mekah yang diterima yang menunjukkan kesan positif dari individu yang mengamalkan pengambilan alga mekah @ cendawan mekah ini .

Namun demikian setiap testimoni alga mekah adalah bergantung kepada setiap individu itu sendiri kerana setiap individu mempunyai status permasalahan kesihatan berbeza dari individu yang lain.


"Apabila aku sakit, dialah ALLAH yang menyembuhkan aku"

(Surah Asy-Syu'ara-26:80)


"ALLAH lah yang menciptakan ubat sebagai penyembuh.
"Berdoalah seperti nabi ALLAH Ayub kepada tuhannya""

(Surah Al-Anbiya-21:83)


Berikut adalah antara testimoni alga mekah yang diperolehi dari beberapa sumber :


Kamalshah Mohd Isa :

Salam semua, testimoni ni bukanlah dari saya, tetapi dari ayah saya sendiri. Dia menghidapi penyakit kencing manis dan darah tinggi. Lepas minum air Alga mekah 2 botol, paras gula dan darah tinggi nya turun ke paras normal. Luka di betis (mungkin sebab itu namanya diabetes?) akibat kencing manis juga telah hampir sembuh.


Muhd Ramdam :

Air ni memang masam! Rasa macam air tapai pun ada jugak! Tapi dengan air ni jugak aku sudah boleh berjalan macam biasa balik. Alhamdulillah. Kalau tidak, macam orang mabuk aku berjalan, terencot-encot, Bisa dan sakit pada tapak kaki sapa pernah kena? Dia sahaja yang tau macam mana azabnye nak berjalan macam tu! Sekarang ni satu family aku amalkan meminum pati alga mekah ni, kadang2 tu campur dengan teh o ais pun sedap gak! Benda bagus macam ni patut diperluaskan lagi, bantu orang yang sakit dapat juga pahala!


Encik Anuar

Sudah 3 bulan saya amalkan meminum alga mekah ini. Alhamdullilah dengan izin Allah & berkat air ajaib ini kesihatan saya bertambah baik. Sebelum ini saya ada masaalah usus (buang air besar bercampur darah-buasir) & sakit sendi lutut sebelah kanan. Sekarang saya sudah pun mengusahakan air cendawan ajaib ini sambil menolong sahabat & saudara mara yg mengalami masalah kesihatan.


Puan Biey

Saya menghadapi penyakit dalam perut sampai masuk hospital,jadi tubuh tak larat dan makan pun tidak boleh..Bapa saya ade membeli tetapi saya tak pernah mencuba.Pada satu ketika , saya ingin mencuba dan saya mulakan dengan meminum mengikut sukatan,Alhamdulilah terdapat perubahan pada kesihatan saya.Sebelum ini saya menghadapi masalah dalam penghadaman,tetapi sekarang Alhamdulillah , sekarang sudah boleh membuang air besar dengan selesa ..Terima kasih pada Allah yang menemukan saya dengan pati Alga Mekah ini..Alhamdulilah.


Sumber Testimoni Alga Mekah : http://thirty30.com.my/testimoni/


Encik Saiful

Pada pertengahan tahun lepas, saya terlibat dalam kemalangan motosikal, kesan dari kemalangan itu telah mengakibatkan salah satu kuku jari kaki saya terkopek. Setiap hari berair dan gatal2, rasa nak garu tapi sakit. Saya telah mencuba membuat sekali rendaman dan akhirnya luka yang berair itu telah kering! dan hari berikutnya saya cuma sapukan sahaja di tempat luka sehingga sembuh. Kesan yang menakjubkan!


Sumber Testimoni Alga Mekah : https://www.facebook.com/RizzadyOnlineShoppe/posts/356703894418886


En. Halim Ismail

Pada awalnya , beliau telah mengidap penyakit Jantung, Kencing Manis, Paru-paru berair, Darah Tinggi, dan Gout. Tetapi, Alhamdulillah sebahagian besar penyakitnya telah berjaya disembuhkan dengan meminum Pati Alga Mekah selama 3 bulan berturut-turut. Setelah pemeriksaan kesihatan dijalankan, Alhamdulillah akhirnya didapati bahawa beliau sekarang telah bebas dari penyakit yang dihadapinya.


Sumber Testimoni Alga Mekah : http://khazanahmekah2u.blogspot.com/2012/05/testimonial-pengguna.html


Dan banyak lagi ... Moga Sihat Selalu


MENCEGAH ITU LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBATI

TEMPAHAN ONLINE

KREDIT KAD @ PAYPAL



    Alga Mekah - AlgaMekah.i1corner.com


AKAUN BANK

Nota : Hubungi kami untuk mendapatkan maklumat lanjut berkenaan proses pembayaran melalui akaun bank


Hubungi Kami Di Talian Berikut :

097191877 @ 0103035202 @ 01110720209 (WhatsApp)

Sila Isikan Borang Online Di Bawah Untuk - Sebarang Pertanyaan & Tempahan

 


Update : AlgaMekah.i1corner.com

 

"Terima kasih kepada semua pelanggan kami. Amalkan pengambilan Pati Alga Mekah setiap hari. Moga sihat sentiasa"


Algamekah.i1corner.com